زندگی نامه ی داریوش بخش دوم (پس از انقلاب)

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

زندگی نامه ی داریوش بخش دوم (پس از انقلاب)
نویسنده : داریوش تاریخ : یک شنبه 7 دی 1393

از آن زمان تا حال، در سفری بی‌انتها، می‌کوشم در کنار هموطنانم سرود ایرانی آزاد را هم‌صدا شوم».

او در طی سال‌هایی که بیرون از ایران بوده، همواره از پناه‌جویان ایرانی حمایت کرده‌است و در تظاهرات‌های حمایت از این افراد فعال بوده‌است و نیز با تشکیل بنیادهایی همچون آینه به حمایت از مبتلایان به اعتیاد برخاسته‌است.

استفاده از ترانه‌ها و اشعار افرادی نظیر اردلان سرفراز، ایرج جنتی عطایی، شهیار قنبری، سیمین بهبهانی، مینا جلالی، هما میر افشار، زویا زاکاریان و بزرگانی چون مولانا و حافظ شیرازی، پرداختن به موسیقی اجتماعی، خواندن ترانه‌هایی که بار اعتراضی نسبت به وضعیت اجتماعی و سیاسی ایران از جمله فقر، آزادی و اعتیاد را دارد و نیز برخورداری از صدایی خاص، او را به یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین خوانندگان ایرانی تبدیل نموده‌است.

داریوش هم‌اکنون ساکن شهر لس‌آنجلس در ایالات متحده آمریکا می‌باشد و دارای یک فرزند دختر و یک فرزند پسر به نام‌های بیتا و میلاد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه ی داریوش ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود ترانه ی داریوش, دانلود , متن, زندگی نامه ی داریوش, زندگی نامه ی داریوش بخش دوم , زنگی نامه ی داریوش پس از انقلاب, داریوش اقبالی, زنگی نامه ی داریوش, شهر زندگی داریوش لس آنجلس, شهریار قنبری و سیمین بهبهانی و ایرج جنتی اعطایی همکاری با داریوش, ,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.